FAQ

Συχνές Ερωτήσεις

Έχετε και φυσικό κατάστημα λιανικής πώλησης;
Ναι, η εταιρεία Dimitriou men's fashion διαθέτει ένα κατάστημα λιανικής πώλησης και βρίσκεται στη διεύθυνση: 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 17, ΙΩΑΝΝΙΝΑ, Τ.Κ. 45332 Τηλ.: 2651028998 Fax : 2651033928
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση που αφορά τα προϊόντα μας ή την παραγγελία σας, μπορείτε να στείλετε email στη διεύθυνση sales@dimitriou-fashion.gr και ένας εκπρόσωπός μας θα σας απαντήσει εντός 24 ωρών. Επιπλέον, μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο του καταστήματος : +30 2651028998 στις ώρες καταστημάτων της τοπικής μας αγοράς (Δευ-Τετ-Σαβ : 8:30-14:30,Τρ-Πεμ-Παρ : 8:30-14:00 &17:30-21:00), ώστε να σας εξυπηρετήσουμε.
Πώς αποστέλλονται τα προϊόντα;
Οι παραδόσεις γίνονται μόνο σε ταχυδρομικές διευθύνσεις εντός Ελλάδος και Κύπρου, αποκλειστικά μέσω της εταιρείας courier με την επωνυμία ACS.
Πόσες ημέρες χρειάζεται για την αποστολή της παραγγελίας;
Οι παραδόσεις γίνονται κατά κανόνα εντός 2-3 εργάσιμων ημερών. Η διάταξη αυτή δεν είναι, ωστόσο, δεσμευτική.
Με ποιους τρόπους μπορώ να αγοράσω ένα προϊόν από το e-shop;
Ο πελάτης/χρήστης του συγκεκριμένου e-shop μπορεί να πληρώσει το ποσό της παραγγελίας με αντικαταβολή ή με κάθε πιστωτική κάρτα(VISA), όπως και με κάθε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα(credit-debit card), αλλά και μέσω της paypal. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται εξόφληση των παραγγελιών με δόσεις.
Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
Οι παραδόσεις των προϊόντων επιβαρύνονται με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής, όπως αναφέρονται κατωτέρω: Για την Ελλάδα : α) Με αντικαταβολή, 6 ευρώ β) Μέσω χρεωστικής/πιστωτικής, 3 ευρώ
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι, η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μέχρι τις 22:00 της ημέρας της κατάρτισής της χωρίς κυρώσεις. Για να ακυρωθεί η παραγγελία σας, θα πρέπει να στείλετε ένα email με όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες στην διεύθυνση sales@dimitriou-fashion.gr ή τηλεφωνικά στο 2651028998. Δεν πραγματοποιείται καμία χρέωση για την ακύρωση της παραγγελίας που δεν έχει προλάβει να υποβληθεί στη διαδικασία της εκτέλεσής της.
Πότε μπορεί η εταιρεία να ακυρώσει μια παραγγελία;
Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης μιας παραγγελίας για λόγους ανωτέρας βίας ή για διάφορους άλλους λόγους που μπορούν να προκύψουν σε σχέση με τον πελάτη/χρήστη, όπως αδυναμία πληρωμής, μη παραλαβή του προϊόντος χωρίς αιτιολογία, άγνωστη ή ελλιπή διεύθυνση παραλήπτη καθώς και για λόγους που αφορούν την εσωτερική λειτουργία του e-shop όπως έλλειψη αποθεματικών, απόσυρση προϊόντος κτλ.